Suntem în fața unor noi provocări ale viitorului. Trebuie să înțelegem noi cel mai bine cine suntem și cum ne raportăm la competitori și la viitor. INACO vă propune training-uri lunare, în formatul de mai jos sau defalcate la cerere, la sediul companiei sau instituției dumneavoastră:
Obiectivele training-urilor INACO:
1. Ca să fii competitiv trebuie să înțelegi perspectiva lumii de mâine!
2. Ca să fii competitiv trebuie să te cunoști pe tine însuți, pe cei din echipa și compania ta!
3. Ca să fii competitiv trebuie să aduci un plus de creativitate față de ceilalți!
Modulul 1. Andreea Paul: Provocările economiei viitorului.
Durata: 2 ore
– Mega-tendințele tehnologice și schița lumii de mâine
– Economia viitorului. Afacerile viitorului. Meseriile viitorului
– Impactul economic si social
Modulul 2. Bogdan Dumitrescu: Clientul, Produsul/Serviciul, Compania și Eu.
Durata: 2 0re
– Rolul cunoașterii brandingului în vânzări și în dezvoltarea proprie
– Brandul de companie prin brandul personal
– Atribute competitive ale brandingului
Modulul 3. Sorin Alexandru: Integrarea imaginii video în succesul strategiei de branding
• Forța și rolul imaginii video în transmiterea mesajului
• Managementul conținutului și tehnici de realizare video
• Utilizarea materialelor video în dezvoltarea brandingului de marcă și a brandingului de angajator
• Interacțiunea video cu generațiile și diferitele categorii sociale
• Elementele vizuale și coerența mesajului transmis
Modulul 4. Alexandru Agarici: Expresivitatea vorbirii – tehnici de a influența și vinde
Durata: 8/16 ore
– Creșterea puterii de convingere prin motivare
– Identificarea obiectivelor în comunicare
– Adaptabilitate, spontaneitate și autenticitate în comunicare
– Coerența în mesajele textuale și non-textuale
– Impact și entuziasm în discurs
– Controlul emoției
– Eliminarea stresului și a reflexelor dăunătoare
Modulul 5. Alexandra Cernian: Analiza predictivă și suport decizional cu instrumente digitale și IT
Durata: 8/16 ore
În mediul de business actual, informația înseamnă putere. Accesul rapid la informația de care e nevoie, atunci când e nevoie, poate face diferența între succes și eșec într-o organizație. Unul dintre instrumentele cu un mare potențial în oferirea de suport decizional este chiar Microsoft Excel. Această aplicație software reprezintă mult mai mult decât stocarea datelor, oferind numeroase beneficii de prelucrare a datelor: sinteză, sumarizare, grupare, rapoarte, statistici comparative, analize „what-if”, analize predictive.
• Automatizarea proceselor de lucru în Excel.
• Transformea datelor în informații relevante prin funcții și formule complexe: funcții logice, funcții matematice, funcții de data și oră, funcții statistice, funcții de căutare și referință (VLOOKUP), funcții de baze de date.
• Evidența evoluția datelor prin reprezentări grafice si generarea de rapoarte complexe și pentru a evidenția esențialul prin tabele pivot. Utilizarea Solver pentru probleme de minimizare costuri si maximizare productivitate.
• Eficientizarea procesul decizional la nivel organizațional, prin analize predictive și comparative.
• Viziune exactă a indicatorilor de performanță ai companiei în timp real și a anticipa evoluția afacerii prin analize complexe ale datelor.
sau: Productivitate și eficiența personală cu Microsoft Outlook
Se concentrează pe 2 aspecte esențiale:
– Să îți pună la dispoziție instrumentele și metodele de planificare necesare pentru ca tu să își eficientizezi activitatea pe plan profesional și personal.
– Să îți arate cum implementezi aceste metode folosind Microsoft Outlook.
La finalul acestui curs vei dobândi un kit complet de eficientizare a activității, pe care îl vei putea utiliza imediat. Vei transforma timpul în aliatul tău și vei ști să utilizezi Outlook ca instrument de comunicare, dar și de planificare și monitorizare a activităților tale.
sau Sisteme CRM pentru relația cu clienții
Este un curs practic care se axează pe soluții concrete de optimizare a proceselor și fluxurilor de lucru în relația cu clienții. Complexitatea tot mai mare a interacțiunilor cu clienții face ca organizațiile sa aibă nevoie de o infrastructură complexă pentru gestionearea activității și a proceselor, care să fie flexibilă, extensibilă și scalabilă și care integrează aplicațiile front-office cu procesele și datele de back-end.
De ce un astfel de curs?
• Automatizezi procesele de lucru în relația cu clienții
• Implementezi o strategie CRM adaptată nevoilor tale organizaționale și de business
• Identifici obiectivele CRM și milestones cheie în procesul de management al relațiilor cu clienții
• Descoperi cele mai importante functionalități și beneficii ale unui sistem CRM
• Definești indicatori de performanță pentru procesele CRM
• Evaluezi impactul unei solutii CRM asupra activității în contextul întregii organizații
Cum? Insușind noi instrumente ce țin de:
• Interacțiunea cu clienții: Customer Relationship Management. Tipuri de soluții CRM și valoarea pe care o aduc în organizație. Criterii de selecție a unei soluții CRM.
• Definirea proceselor de business pentru relația cu clienții. Identificarea functionalitatilor CRM care acopera aceste cerinte business.
• Managementul activității în oragnizație printr-o soluție CRM. Atribuirea de roluri și persmisiuni. Crearea unui mediu de lucru colaborativ pentru membrii echipei si implementarea unui calendar de echipă.
• Automatizarea centrului de customer service.
• Urmărirea fluxului de acțiuni vânzare – post-vanzare. Trasabilitate status facturi si plăți. Sisteme de notificări.
• Strategii pentru retenția clienților. Prevenirea și rezolvarea reclamatiilor clientului (cum sa transformi ceva Tragic in ceva Magic). Defininea unui sistem de prioritizare și tratare a reclamațiilor.
• Componentele unei solurii CRM și metodologia de implementare.
• Forecasting. Analiza datelor și generarea de predicții printr-o soluție CRM.
• Definirea unor indicatori de performanță pentru procesele CRM.
• Evaluarea impactului unei soluții CRM asupra activității departamentului în contextul întregii organizații.
• Studii de caz.
Audiența principală:
• Specialiști în relația cu clienții care vor sa automatizele procesele de lucru
• Specialiști din domeniul tehnologia informației
• Analiști business
• Arhitecți software
• Manageri de proiect implicați în automatizarea proceselor business.
Pentru organizarea training-urilor la sediul companiei dvs., pentru programarea grupurilor de minimum 10 persoane la sediul INACO sau pentru traininguri individuale vă rugăm să contactați staff-ul INACO: office@inaco.ro sau tel: 0722637140.
FOTO: Trainingul INACO pentru echipa Țiriac Auto: „Competitivi într-o lume competitivă”, 20 septembrie 2017
FOTO: Andreea Paul, Magda Bei și Bianca Tudor la „Elite Business Women”, Sibiu: „Cum va arăta viitorul afacerilor?”, 30 septembrie 2017
FOTO: Andreea Paul cu tinerii bursieri ai Fundației Hanns Seidel la București: „Ultimele evoluții competitive și proiecțiile economice românești”, 4 octombrie 2017
FOTO: Andreea Paul cu personalul Primăriei Sectorului 3 din București: „Elaborarea bugetelor publice locale bazate pe performanță și informatizarea administrației. Smart city”, 14 februarie 2017
Să fii competitiv înseamnă să fii în fiecare zi o variantă mai bună din ceea ce ești – INACO
septembrie 5, 2017 @ 7:54 am
[…] Alexandru Agarici este membru al think-tank-ului INACO – Inițiativa pentru Competitivitate și expert în expresivitatea vorbirii, trainer de primă ligă profesională în domeniu. Pentru accesul la training-urile INACO: Competitivi într-o lume competitivă! Vezi detaliile aici. […]
A treia ediție a Ghidului INACO pentru dezvoltarea și internaționalizarea companiilor românești – INACO
martie 23, 2018 @ 12:30 pm
[…] semnificativ activitatea companiilor interesate în dezvoltare și internaționalizare: https://inaco.ro/training-inaco-competitivi-intr-o-lume-competitiva/ În contextul actual al dezvoltării mediului de afaceri românesc, atragem atenția Guvernului și […]
Integrarea imaginii video în succesul strategiei de branding – INACO
aprilie 23, 2018 @ 1:53 pm
[…] Training INACO: Competitivi într-o lume competitivă! […]