2 Comments

  1. Gherman
    July 11, 2017 @ 12:49 pm

    Pe cat de bune, pe atat de elementare sunt aceste solutii propuse. Ceea ce denota ca arhitectii actualului trafic bucurestean gandesc extrem de complicat, nu tin cont in primul rand de ce este elementar, probabil incercand sa descopere si ei roata, pana la urma. Dar pentru ca vorbim despre roata, cred ca primul lucru pe care Bucurestiul trebuie sa-l descopere (in timp ce tot restul lumii civilizate l-a descoperit deja – si aici includ si tot restul Romaniei) este SENSUL GIRATORIU. Asadar, prezenta reprezentantilor unei astfel de initiative, in preajma unor persoane cu reala putere decizionala administrativa, pentru mine este o speranta reala ca Sensul Giratoriu va reusi sa iasa, in sfarsit, de sub preș. Nu inteleg cine si cu ce scop il tot tine acolo…

    Reply

  2. Daniel Diaconescu
    July 12, 2017 @ 8:42 am

    Regula fermoarului: Foarte important: regula fermoarului nu functioneaza la viteze mari, adica, atunci cand masinile de pe drumul cu prioritate circula fluid, cu viteza mare. Regula fermoarului se poate aplica doar atunci cand se formeaza o coloana care inainteaza incet si exista timp de reactie pentru a urmari cui ii vine randul sa treaca. Solutia este precizarea clara cand se aplica aceasta regula, adica la o viteza mica, sa zicem sub 5 Km/h.

    Sensul giratoriu: Sa nu se mai faca insula sensului giratoriu foarte inalta, astfel in cat sa nu vezi peste ea. Trebuie ridicata pana la linia orizontului soferului, pentru a vedea ce se intampla si pe partea opusa, adica daca vine o masina sau nu, si sa nu te ia prin surprindere cand apare dupa “colt”, desi e rotund.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *